Opisz swoją najpiękniejszą podróż

Pobierz

malerisch - malowniczy.. Lot nad oceanem był cudny i długi.Opisz swoją najpiękniejszą chwilę w życiu lub sytuację w której się zawstydziłeś lub przestraszyłeś.. :) Opisz swoja Podróż życiaOpisz swoją najpiękniejszą chwilę w życiu lub sytuację w której się zawstydziłeś lub przestraszyłeś.. Opisz wypadek lub zdarzenie w trakcie podróży napisz jak sobie z nim poradziłeś.. Pozdrów przyjaciela a także jeg.. Ma być to na jedną stronę.. The city is fantastic.Moja wymarzona podróż (Kraina Wyobraźni) Na pewno większość ludzi napisałaby, że ich wymarzoną wycieczką jest podróż dookoła świata lub na Hawaje.. Wydarzenie sami wymyślcie :) Tylko NIE PISZCIE O ŚLUBACH , KOMUNIACH , CHRZCINACH ITP.Ostatnio jak zadałam to pytanie to ktoś napisał o Miss , ludzie ja mam 11 lat i jestem ze wsi!. proszę to na poniedziałek :) independenttx Moja najlepsza podróż była tydzień temu gdy latałem statkiem kosmicznym w kosmosie.. Prosze to na jutro .. Chciałabym wybrać się do Krainy Wyobraźni.Możesz zrobić wstęp, że bardzo lubisz podróżować, bo dużo się uczysz poprzez podróże.. Spotkaliśmy tam Ludka, który zaczął coś do nas mówić po jakimś innym języku.. Odeszliśmy na chwilę i okazało się, że ich jest tam tyle ile nas na Ziemi.. Mamy nadzieję że powyższy przykład pomoże Ci napisać Twój własny opis wakacji po niemiecku.Byłaby to podróż pełna przygód , pełna zabawy , humoru i czekających na nas niespodzianek..

Ta podróż była by nie zwykła i zwariowana.

Musieliśmy więc rano wstać, szybko.Poleciałam przez Niemcy, Francję i Holandię do Oceanu Atlantyckiego.. Działo się to pierwszego dnia lipca, kiedy ja z kolegami Mateuszem, Bartkiem, Markiem, Marcinem i Michałem wybraliśmy się samolotem w podróż do "doliny Nilu", czyli Egiptu.. wunderbar - cudowny.. Napisz z kim pojechałeś (jak sam to też napisz, że jechałeś sam) i dlaczego akurat z tą osobą/tymi osobami.Opisz swoją niezwykła podróż.Może to bedzie podróż statkiem lub pociągiem.A jeśli nie przeżyłaś/eś jeszcze wspaniałej przygody to możesz opisać podróż swoich marzeń np:statkiem kosmicznym prosze pomóżcieMoja podróż do Egiptu.. Stwórz ściągę.. Za oknem była delikatna mgła wyjrzałam prze okno.Zobacz 1 odpowiedź na pytanie: No To pomocy :) :) !. Drukuj.. Wędrowalibyśmy długo przez różne państwa i kraje , spotykając różnych ludzi i zawierając znajomości i przyjaźnie.Powiedz gdzie jesteś i opisz miejsce w którym spędzasz czas.. ściągaj.. Byłem tam tez z rodziną i przyjaciółmi.. Ma być to na jedną stronę..

Moją wymarzoną podróżą jest wyjazd z moją paczką.

O godzinie 12:00 odlatywał samolot.. Wyglądał pięknie, zwłaszcza że była noc i wszystko było lśniące.. Z Nowego Jorku poleciałam na wyspy Galapagos.. Od samego rano przygotowywalismy sie , robilismy fryzury itp .Zaczarowana dorożka - opisz swoją podróż.. Pewnego dnia wybrałam się z moimi przyjaciółkami na Marsa.. Wieczór był pogodny, noc jednak zaczęła się z wiatrem.. Dodaj do listy.. Może być to podróż przez życie, wewnętrzna transformacja lub wspaniała wyprawa w nieznane.Opisz w kilku słowach swoją najpiękniejszą wycieczkę w Tatry :) Moim najpieknijszym przezyciem w zyciu bylo wtedy , gdy moja siostra brala slub w francj .. Oczywiście, jest to dobry pomysł, nie przeczę, ale ja mam bardziej oryginalną koncepcję.. Widoki były cudne!. Stamtąd poleciałam aż do Stanów Zjednoczonych i zobaczyłam Nowy Jork z wysokości 1400m.. Całe życie jest podróżą, którą można przebyć na wiele sposobów, więc jesteśmy pewni, że każdy ma ciekawą historię do opowiedzenia!. Po drodze podziwiałabym wodospad Niagara i Wielkie Jeziora,potem Chicago i park Yellowstone z jego gejzerami,oraz Wielki Kanion Kolorado.Podróż zakończyłabym w Kalifornii u wybrzeży Pacyfiku.. Twoja ostatnia podróż odbyła się {podaj jakiś czas - rok temu, tydzień temu, niedawno} i pojechałeś wtedy do {podaj cel podróży}.. Eliminacje dla kategorii recytacja, inscenizacja, piosenka odbędą się 26 listopada 2015 r.Opowiedz swoją #Podróż..

Porozumiewaliśmy się na migi.Opisz swoją wymarzoną podróż !

Wiem,że taka podróż jest droga,mam jednak nadzieję ,że w przyszłości znajdę dobrą pracę i będę mogła sobie na nia pozwolić.Opisz swoją najciękawszą podróż!. Nie ważne gdzie ważne żeby z moimi przyjaciółmi.. 39% 38 głosów.. Ściągaj z telefonem.. der See - jezioro.. Było tam fajnie, a ważne, że byłyśmy razem.. Podróż trwała dwa dni i było wspaniale.odpowiedział (a) 14.11.2011 o 17:46..